Penzion Starý Mlýn Jetřichovice
Česky Deutsch
Breadcrumb navigation

Home > Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Storno podmínky

1) Objednávka

Penzion přijímá pouze písemné objednávky a to jen e-mailem.

2) Storno

Storno poplatky se vztahují pouze na potvrzené písemné objednávky (e-mail).

Storno poplatek se počítá z celkové ceny výše objednávky, nikoliv z výše zálohové platby.

  1. Storno musí klient provést písemně (e-mail, dopis) a penzion je povinen klienta také písemně upozornit o přijetí storna (e-mail, dopis).
  2. Storno pobytu více jak 31 dní před datumem nástupu – bez poplatku.
  3. Storno pobytu více jak 14 dnů před datumem nástupu, u kterého byla již provedena zálohová platba, si ubytovatel vyhrazuje právo na storno poplatek ve výši 50 %.
  4. Storno pobytu méně než 14 dnů před datumem nástupu, u kterého byla již provedena zálohová platba, si ubytovatel vyhrazuje právo na storno poplatek ve výši 75 %.
  5. Storno pobytu méně než 7 dnů před datumem nástupu, u kterého byla již provedena zálohová platba, si ubytovatel vyhrazuje právo na storno poplatek ve výši 100 %.
  6. V případě, že klient nedorazí a neobsadí předem objednanou kapacitu do 24 hodin od rezervovaného pobytu, účtuje penzion storno poplatek 100 % z ceny objednávky a pobyt ruší.

Další podmínky

V případě zrušení pobytu, u kterého byla již provedena zálohová platba a dle storno podmínek je výše zaplacené zálohy vyšší než samotné storno z celkové částky, Penzion Starý mlýn vrací klientovi zpět částku převyšující storno.

Platební podmínky

  1. Záloha na ubytování
    1. Penzion ubytovává hosta, který zaplatil zálohovou platbu ve výši 50 % z celkové částky dle jeho objednávky, přičemž platbu musí host provést dle data splatnosti uvedeného na žádosti o zálohové platbě, kterou obdrží e-mailem.
    2. Zálohová platba není vyžadována pouze v případě pobytů rezervovaných 2 a méně dnů před příjezdem hosta. V takovém případě probíhá platba v plné výši při příjezdu hosta do Penzionu Starý mlýn.
    3. Při urgentních případech, kdy klient tvrdí, že platba již proběhla, ale částka stále není na účtu ubytovatele, pošle klient na recepci Penzionu Starý mlýn e-mailem kopii výpisu z účtu, která potvrzuje odeslání částky ve prospěch účtu Penzionu Starý mlýn (ve výši odpovídající zálohové platbě dle objednávky klienta).
    4. Na recepci Penzionu Starý mlýn složí všichni klienti v den příjezdu zbylou 50 % část platby (v případě bodu 1.1.,1.3.), popřípadě celou platbu (v případě bodu 1.2.).
  2. Platba v hotovosti
    • Hotovostní platba musí být provedena přímo na recepci Penzionu Starý mlýn na adrese Jetřichovice 147, 407 16 Jetřichovice. Platební karty v penzionu Starý Mlýn nejsou akceptovány!
  3. Faktury
    • V případě firem nebo faktur proplacených zaměstnavatelem je možná platba fakturou, která bude vystavena na příchozí objednávku. Při platbě fakturou zašlete objednávku s fakturačními údaji Vaší firmy na e-mail starymlyn.jetrichovice@seznam.cz.
  4. Závaznost rezervace
    • Pokud dojde k potvrzení objednávky (po ověření kapacity ubytovacího zařízení a stanovení konečné ceny pro klienta) elektronickými prostředky (potvrzený e-mail), je tato objednávka pro Klienta i Ubytovací zařízení
      závazná.
  5. Poplatek za předčasný odjezd
    • V případě, že host ukončí svůj pobyt před sjednaným termínem odjezdu, je Penzion Starý mlýn oprávněn klientovi vyúčtovat poplatek ve výši 100 % sjednané ceny za každý ubytovací den, o který klient svůj pobyt zkrátil.
  6. Zrušení/storno ubytování, vrácení peněz
    • Zrušení objednávky může klient oznámit písemně formou dopisu, či e-mailem. Penzion je oprávněn uznat zrušení takové rezervace, která obsahuje minimálně jména osob s jejich údaji a číslo rezervace. Zrušení ubytování se řídí storno podmínkami, se kterými je klient srozuměn a souhlasí s nimi v momentě objednávky ubytování v Penzionu Starý mlýn (viz. storno podmínky).

Platnost od 1.1.2018

Schválil: Jaroslav Šimonek, jednatel