Obchodní podmínky
Storno podmínky
1) Objednávka
Penzion přijímá pouze písemné objednávky a to jen e-mailem.
2) Storno
Storno poplatky se vztahují pouze na potvrzené písemné objednávky (e-mail).
Storno poplatek se počítá z celkové ceny výše objednávky, nikoliv z výše zálohové platby.
- Storno musí klient provést písemně (e-mail, dopis) a penzion je povinen klienta také písemně upozornit o přijetí storna (e-mail, dopis).
- Storno pobytu více jak 31 dní před datumem nástupu – bez poplatku.
- Storno pobytu více jak 14 dnů před datumem nástupu, u kterého byla již provedena zálohová platba, si ubytovatel vyhrazuje právo na storno poplatek ve výši 50 %.
- Storno pobytu méně než 14 dnů před datumem nástupu, u kterého byla již provedena zálohová platba, si ubytovatel vyhrazuje právo na storno poplatek ve výši 75 %.
- Storno pobytu méně než 7 dnů před datumem nástupu, u kterého byla již provedena zálohová platba, si ubytovatel vyhrazuje právo na storno poplatek ve výši 100 %.
- V případě, že klient nedorazí a neobsadí předem objednanou kapacitu do 24 hodin od rezervovaného pobytu, účtuje penzion storno poplatek 100 % z ceny objednávky a pobyt ruší.
Další podmínky
V případě zrušení pobytu, u kterého byla již provedena zálohová platba a dle storno podmínek je výše zaplacené zálohy vyšší než samotné storno z celkové částky, Penzion Starý mlýn vrací klientovi zpět částku převyšující storno.
Platební podmínky
- Záloha na ubytování
- Penzion ubytovává hosta, který zaplatil zálohovou platbu ve výši 50 % z celkové částky dle jeho objednávky, přičemž platbu musí host provést dle data splatnosti uvedeného na žádosti o zálohové platbě, kterou obdrží e-mailem.
- Zálohová platba není vyžadována pouze v případě pobytů rezervovaných 2 a méně dnů před příjezdem hosta. V takovém případě probíhá platba v plné výši při příjezdu hosta do Penzionu Starý mlýn.
- Při urgentních případech, kdy klient tvrdí, že platba již proběhla, ale částka stále není na účtu ubytovatele, pošle klient na recepci Penzionu Starý mlýn e-mailem kopii výpisu z účtu, která potvrzuje odeslání částky ve prospěch účtu Penzionu Starý mlýn (ve výši odpovídající zálohové platbě dle objednávky klienta).
- Na recepci Penzionu Starý mlýn složí všichni klienti v den příjezdu zbylou 50 % část platby (v případě bodu 1.1.,1.3.), popřípadě celou platbu (v případě bodu 1.2.).
- Platba v hotovosti
- Hotovostní platba musí být provedena přímo na recepci Penzionu Starý mlýn na adrese Jetřichovice 147, 407 16 Jetřichovice. Platební karty v penzionu Starý Mlýn nejsou akceptovány!
- Faktury
- V případě firem nebo faktur proplacených zaměstnavatelem je možná platba fakturou, která bude vystavena na příchozí objednávku. Při platbě fakturou zašlete objednávku s fakturačními údaji Vaší firmy na e-mail starymlyn.jetrichovice@seznam.cz.
- Závaznost rezervace
- Pokud dojde k potvrzení objednávky (po ověření kapacity ubytovacího zařízení a stanovení konečné ceny pro klienta) elektronickými prostředky (potvrzený e-mail), je tato objednávka pro Klienta i Ubytovací zařízení
závazná.
- Poplatek za předčasný odjezd
- V případě, že host ukončí svůj pobyt před sjednaným termínem odjezdu, je Penzion Starý mlýn oprávněn klientovi vyúčtovat poplatek ve výši 100 % sjednané ceny za každý ubytovací den, o který klient svůj pobyt zkrátil.
- Zrušení/storno ubytování, vrácení peněz
- Zrušení objednávky může klient oznámit písemně formou dopisu, či e-mailem. Penzion je oprávněn uznat zrušení takové rezervace, která obsahuje minimálně jména osob s jejich údaji a číslo rezervace. Zrušení ubytování se řídí storno podmínkami, se kterými je klient srozuměn a souhlasí s nimi v momentě objednávky ubytování v Penzionu Starý mlýn (viz. storno podmínky).
Platnost od 1.1.2018
Schválil: Jaroslav Šimonek, jednatel